טראמפ מגיב לכתב האישום הרביעי: "רדיפה פוליטית"

אבי יעקב No Comments on טראמפ מגיב לכתב האישום הרביעי: "רדיפה פוליטית"

מטה הנשיא לשעבר שלח הודעת דוא"ל אישית למיליוני אמריקנים בה הציג את תגובתו, "זו רדיפה פוליטית על ידי ביידן הנוכל", נכתב בהודעה. שלשום פורסם כי במדינת ג'ורג'יה שבארה"ב יוגש כתב אישום רביעי נגד הנשיא לשעבר בגין נסיון לזיוף הבחירות לנשיאות

טראמפ חותם על ההצהרה צילום: צילום מסך, רשת 13
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערה בארה"ב; מטה הנשיא האמריקני לשעבר, דונלד טראמפ, שלח הלילה הודעת דוא״ל אישית למיליוני אמריקנים בה הציג טרמאפ את תגובתו לכתב האישום הרביעי שהוגש נגדו, הפעם בג׳ורג׳יה.

הנשיא לשעבר טראמפ שב וטען כי הוא חף מפשע וכי האישומים נגדו הם רדיפה פוליטית ״על ידי ביידן הנוכל, שמנסה לחסל את היריב הפוליטי המשמעותי היחיד שעומד נגדו. היום הם רוצים להכניס אותי לכלא לכל החיים. מחר הם יבואו אליך״, כתב טראמפ. הוא הוסיף כי ״אמריקה הפכה להיות דיקטטורה מרקסיסטית של העולם השלישי״, וציטט את המשפט המפורסם של צ’רצ’יל, ״לעולם לא ניכנע״. בסוף דבריו ביקש תמיכה כספית למסע הבחירות שלו.

כזכור, התובעת המחוזית בג'ורג'יה הגישה כתב אישום של כ-100 עמודים נגד הנשיא לשעבר, עורך דינו האישי רודי ג'וליאני, ועוד 17 אנשים בגין ניסיון להטות את הליך ספירת הקולות במדינה הדרומית בשנת 2020 ולשבש את הליך ההכרזה על הזוכה באלקטורים של המדינה.



0 תגובות